finaly_man Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Har nån det? Jag tror jag är den enda på fuska.se som har Pokemon Grön, i min stad också :D Det är likadant som Röd och Blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag känner en som har pkmn grön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Har nån det? Jag tror jag är den enda på fuska.se som har Pokemon Grön, i min stad också :D Det är likadant som Röd och Blå. fast i grön så kan man fånga mew utan att ha gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Men mitt Grön är dumt, texterna blir konstiga (man kan läsa dom) men man det värsta! Man kan inte Sava, spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag har pkmn grön, kan inte heller spara, men... §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg