Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 hej jag har sett nån som är moderator som heter Sandra och är moderator varför det hon loggar ju aldrig in kolla i hennes profil och kolla på senast inloggad :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Som dom Andra Moddarna säger: "Det finns mer än bara Fuska" Fast det tror jag att hon gör. Hon kanske är inne då & då och tittar sig omkring men skriver itne så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Sen kan det ju vara så att hon tröttnat på fuska.se om man varit medlem länge, jag har tröttnat på många sajter, vilket gör att jag kommer till en annan sajt med mitt extrema surfande. Alla lever inte lika länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag har också undrat det för under hela den tiden som jag har varit medlem här så tror jag inte att hon har varit inne en ända gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag har också undrat det för under hela den tiden som jag har varit medlem här så tror jag inte att hon har varit inne en ända gång! Joo , nåra gånger har jag sett henne ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag har aldrig sett henne här inne. och jag vet inte varför hon är mod eftersom jag anser att hon inte är aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Hon var kanske inne mycket förut men har tröttnat nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Hon var kanske inne mycket förut men har tröttnat nu! Dannie Draghon suna och Ytterman e ju aktiva (får uesäkta om jag glömt någon)fast sandra borde nästan avgå tycker jag, om hon nu aldrig e inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 tycker att admin typ borde göra en omröstning och så får alla rösta på dom som admin valt ut som kan bli moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 tycker att admin typ borde göra en omröstning och så får alla rösta på dom som admin valt ut som kan bli moddar ja fast det behövs typ bara en ny mod kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.