Waluigi Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Ja har Läst att Dom GöR Mario party Till Nummer 8 sen får dom se hur det bli De läste ja i En Tidning När Nummer 4 Släpptes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag har bara 1-2 fast det borde komma en special paket som man får t.ex med mario party 1-2-3 fast till GameCuBE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Men dom till nintendo e inte så roliga längre tycker jag Mario party 5 rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag har 3an och 4an jag tycker om den fortfarande. Fast är det bara jag eller är det andra som skulle vilja se några förändringar till T.ex 7an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag gillar MarioParty-spelen jättemycket. Men dem tar verkligen kol på kontrollerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Varför gör dom det? :huh: Ursäkta men jag förstod nog inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Varför gör dom det? :huh: Ursäkta men jag förstod nog inte. Säkert att man ska trycka mycket på nån knapp så den går sönder :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jaaaa! :lol: Var inte det lite överdrivet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jaaaa! :lol: Var inte det lite överdrivet? Nope, har redan förstört en kontrol så. Jag varnar er. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Oj då måste jag varna brorsan! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Oj då måste jag varna brorsan! :cry: en det gäller mes ett företags egna kontroller, som de själva har gjort. Dem vanliga rockar ju fett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jonte, du menar t.ex Joytech, Typhoon osv va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg