finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag är i en grotta med den dära fågel-tjejen som har en harpa. Jag har spelat mej in i grottan där, har dödat dom tre grisarna. Men hur ska jag göra sen? Man ska upp där och låta henne flyga med Link till ett torn, sen ska jag lämna henne där så hon står på det där knappen, men hur kommer jag över till nästa torn så jag kan stå på den knappen, omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 kan du inte lämna link istället? sedan låta henne flyga iväg till nästa.. använd command melody så går det nog.. jag tror du menar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 mm, då börjar hon flyga, du flyger med A knappen, sen öppnas dörren, PS. detta ska du göra fler gånger i templet så kom ihåg vad vi sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Med Command melody tar man över hennes kropp alltså? Ska komma ihåg det, ska på Tennis snart. Ska spela sen, thx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg