Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 okej jag vill bada nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 okej jag vill bada nu :D Vänta tills en dag när det e mycket sol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ja de har du rätt i då e de kul och skönt att bada jag gillar att bada när jag är typ svettig då e de skönt å bada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag kunde knappt andas när jag badade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 i 2:an och 3:an har vi fliluftsdagar men jag hatar friidrott så j*vla :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.