finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Varför kör alltid TV3 med samma filmer, jag har tex sett Ace Ventura, djurdetektiven ca 3gr på TV3. Dom tar inga nya filmer, kör igång med Matrix, SoR, hitta nemo, spider-man eller något liknande. TV4 är bättre med att visa filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Ja fast du kan ju skriva in till dom och fråga. Jag gjorde det till TV4 så det borde gå till TV3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vad skrev dom tbx? Men TV4 har ju bra film så varför skicka till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nja igentligen så ringde jag och fågade varför inte texten funkade. Då fick jag lite info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag tycker tv4 oxå är ganska dåliga på dt.... =P... air force one går typ hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Hallå hallå hallå! Vill ni klaga på TV4, skapa en ny tråd! Men här disskuteras TV3:s programval! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Kanal5 har alla filmer och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Varför kör alltid TV3 med samma filmer, jag har tex sett Ace Ventura, djurdetektiven ca 3gr på TV3. Dom tar inga nya filmer, kör igång med Matrix, SoR, hitta nemo, spider-man eller något liknande. TV4 är bättre med att visa filmer. tv3 visar aldrig hitta nemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Varför kör alltid TV3 med samma filmer, jag har tex sett Ace Ventura, djurdetektiven ca 3gr på TV3. Dom tar inga nya filmer, kör igång med Matrix, SoR, hitta nemo, spider-man eller något liknande. TV4 är bättre med att visa filmer. jag tycker det inte e nåt fel på TV3s filmer... dessutom e ju Ace Ventura väldigt bra ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Håller med Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ja,dom är har faktist bra filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Men hallå? Dom kör ju samma filmer 5gr på två år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.