ThE_OnE Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag undrar var jag kan hitta Bagon, Jigglypuff, heracross och HUR jag hittar Feebas, jag vet VAR den finns, men inte om jag ska fiska, surfa etc. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 när du klarat ligan så går du till stevens hus där finns det en boll med Bagon i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vart ligger steven´s hus? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det är itte bagon det är minsta i metagross familj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Bagon får man i Meteorit cave på ett ställe där man får Dragon claw. aldelles vid ingången ska man gå runt sen kommer bagon. levla upp den en level så blir den shellgon. Heracross får man i safari zonen. kan man få jigllypuff Redigerat 12 Juni 2004 av kalles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 B) Ja Man kan få jiglipuff eller vad den nu heter! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 vart får man den då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg