HenkePenke Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vart får man Masterball? vissa säger i något hideout i lilycove, men vart ligger det där så kallad "hideout" ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 vid stranden på vänstra sidan finns en liten ingång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 du menar.. om jag går ner till sanden... ska jag gå vänster då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 mm där det fanns 2 AQUA gubbar i vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag har ruby... är det en grott ingång eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 nästan . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 först ska man gå till MT.pyre. på toppen är det team aqua eller team magma gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 först ska man gå till MT.pyre. på toppen är det team aqua eller team magma gubbar. jaha men jag trodde han redan stuckit ditt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag har 99 master ball genom action repley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morientes Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Vad är achtion reaplay????? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray zzor Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 man går till mt.pyre innan man för första gången kommit till lilycove city sedan klarar man allt där sen går man till stranden och går in i grottan till vänster om du hittar masterball där klara sedan alla tränare och ta dig och skräm i väg bossen då har du klarat allt där om du redan har klarat det och inte hittat masterball kommer du inte någonsin kunna få den heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Vad är achtion reaplay????? ;) Ett fusk program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg