Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Är det någon mer än jag som gillar Scooter? Jag tycker dem är det bästa bandet som finns! Min favorit låt är Crank it up och Jigga Jigga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hört dom nåra gånger, helt ok...techno e skönt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Deras Trance är dålig, jag gillar tex Darude bättre. Scooters tjejröst är töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 gillar några låtar men inte alla och inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Nja ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vissa låtar är bra, men jag hör dem inte så mycket längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag kan nämna över 50 låtar som är hur bra som helst!!!! nassaja e nog kanske bäst när jag tänker efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 dom är lika bra som linkin park alltså as bra=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) dom e ganska bra men maiden e bätre mit 900 inläg :) :o :P Redigerat 12 Juni 2004 av ullbergan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 dom e ganska bra men maiden e bätre mit 900 inläg :) :o :P vad spelar iron maiden för slags musik?? och vad spelar Linking park?? lyssnar inte på nån av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Linkin park är en blandning av rock och hiphop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Scooter är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.