Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 om man har en nyare mobil, då kan man gå upp på fuska.se på mobilen! :rolleyes: har prövat det en gång!kul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Ja, faktiskt rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 har du prövat? det e ju ganska bra för att vara på en mobil! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hur ser det ut ungefär ?? har färg också men går inte ut på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det är som den vanliga sidan, fast lite annorlunda. Jag kunde inte se så mycket, för minnet tog slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har ingen mobil men skall testa när jag köper (får) en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Så bra då att man kan det om man är bortrest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 skulle gärna veta hur mycke det kostar att vara på internet på mobilen! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag var på fuska.se på mobilen i ca 1 minut, och det kostade ca 4kr för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 tycker det är dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Orka vara inne på mobilen,man kan lika gärna vara på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 mobiler är till för att snacka i inget annat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.