Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jo, det kommer att dröja till ett grupp forum men jag tror ändå att jag vill var med! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 mr.fusk för att du har så mycket minus så måste du ha försökt stjäla en gång väl ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Medlemar 1.Mr_fusk(ledare) 2.Donald Duck(hedersmedlem) 3.Chaos 4.Grozzer 5.Ratchet vill nån bli sekreterare eller nån som skickar ut nyheter Redigerat 12 Juni 2004 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag tror att många av hans inlägg har blivit rensede... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Om vi blir många kan vi samla ihop till ett gruppforum! Men vi behöver ju inte bara handla om Kalle Anka. Vi kan ju ha ett som typ zonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Om vi blir många kan vi samla ihop till ett gruppforum! Men vi behöver ju inte bara handla om Kalle Anka. Vi kan ju ha ett som typ zonen. japp det kan vi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Men du har ju inga poäng... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 om ni skickar poäng till mig då kommer va att ha råd nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Medlemar 1.Mr_fusk(ledare) 2.Donald Duck(hedersmedlem) 3.Chaos 4.Grozzer 5.Ratchet vill nån bli sekreterare eller nån som skickar ut nyheter Varför är Donald Duck hedersmedlem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag skulle gärna va med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Mr_x och mr_fusk är samma användare(tror jag) båda fyller ju år på samma dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 japp !!! DOnald bra komentar de där med kvack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg