Anorectic Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) asså ja kan inte titta på de filmerna! ladda ner en ny...funkar inte! WHAT AM I SUPPOSED TO DOOOO!!?!?!?!?! Redigerat 12 Juni 2004 av ZuperZonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vad är det för typ av fil? avi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Ifall det är ett codec du är ute efter så gå in på www.download.com och sen söker du på VLC, det funkar lika bra som ett codec. OBS! Till Admin och Moderatorerna. Jag vill bara säga det att jag inte syftar på olagliga nerladdningar, utan sånna som man kan ladda ner från tex. www.fragzone.nu m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Ifall det är ett codec du är ute efter så gå in på www.download.com och sen söker du på VLC, det funkar lika bra som ett codec. OBS! Till Admin och Moderatorerna. Jag vill bara säga det att jag inte syftar på olagliga nerladdningar, utan sånna som man kan ladda ner från tex. www.fragzone.nu m.m innan ja laddar ner d vill ja bara fråga en sak... va e ett codec? om d e svårt att förklara så behöver du bara seja d så laddar ja ner d endå Redigerat 12 Juni 2004 av ZuperZonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (ZuperZonic @ 12/06-2004 12:17:35) Ifall det är ett codec du är ute efter så gå in på www.download.com och sen söker du på VLC, det funkar lika bra som ett codec. OBS! Till Admin och Moderatorerna. Jag vill bara säga det att jag inte syftar på olagliga nerladdningar, utan sånna som man kan ladda ner från tex. www.fragzone.nu m.m innan ja laddar ner d vill ja bara fråga en sak... va e ett codec? Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men ett codec gör så att du kan kolla på vissa filmer. Jag hoppas att detta räcker som svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (j0hn @ 12/06-2004 12:19:04) (ZuperZonic @ 12/06-2004 12:17:35) Ifall det är ett codec du är ute efter så gå in på www.download.com och sen söker du på VLC, det funkar lika bra som ett codec. OBS! Till Admin och Moderatorerna. Jag vill bara säga det att jag inte syftar på olagliga nerladdningar, utan sånna som man kan ladda ner från tex. www.fragzone.nu m.m innan ja laddar ner d vill ja bara fråga en sak... va e ett codec? Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men ett codec gör så att du kan kolla på vissa filmer. Jag hoppas att detta räcker som svar. ja e snäll ida, så ja tjatar inte på dej. nu ska ja ladda ner d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 men kan man inte få virus av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 men kan man inte få virus av det? Det är nog inte så stor chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag ladda ner det och jag har inga virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hur kunde John veta vad han pratade om utan att han sa det? hmm-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Tror han kom på det när jag skrev avi. man kan inte se avi filmer i wma så han gissade att han vill ha en sådan film-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ZuperZonic snackar om sånna filmer som finns på apelsin.nu, vi kan inte se dom på våran dator. Vi vet inte vilken filformat dom har.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.