Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag och Max99 tänkte starta en Ratchet and Clank klubb! Om det är nån som vill bli medlem så skriv det här eller pm:a mej! För att det skall gå snabbare att få ihop poäng till ett gruppforum så får ni gärna skänka poäng men det är inget måste! Att bli medlem är helt gratis! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Här kommer lite frågor! Det är inget måste att man svarar, men försök att ha med svaren i era inlägg eller pm: 1. har du Ratchet and Clank 1 eller 2? (om inte, närr har du spelat det) 2. Kan du skänka poäng till ett gruppforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 1.Båda 2.Tyvärr,jag sparar till ssbm klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Här kommer lite frågor! Det är inget måste att man svarar, men försök att ha med svaren i era inlägg eller pm: 1. har du Ratchet and Clank 1 eller 2? (om inte, närr har du spelat det) 2. Kan du skänka poäng till ett gruppforum? 1. Första2. Ja det kan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Jo jag vet att du sparar men det är ju inte heller ett måste att skänka! De hitills nuvarande medlemmarna är: 1. Jag och Max99 2.Yoshi^ 3.Mr_fusk 4. Bowser Redigerat 12 Juni 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Skickat poäng nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 kan va me. 1.2:an 2.ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Bra! Skriv gärna hu mycket ni skänker och skicka poängen till mig! Hoppas att vi får råd med ett gruppforum 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag skickade 594p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det är bra att du skickade så mycket! Klubben kommer att förkortas R&C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 bra gjort! det går ju bra ratchet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.