Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Han är medlem i gruppen looptroop! En as grym rappare enligt mig! Den bästa låten han har gjort är "this words don´t lie" eller nåt sånt heter den men jag kallar den för papapapapa! Citera
DragonMaster Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 vilket land kommer gruppen ifrån? :huh: Citera
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 jag vet vem det e! han e bra harru hört this walls dont lie? Citera
finaly_man Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Kan ni inte engelska, låten heter "These wals don´t lie". Looptroop är bra, låten är också bra. Kanske inte deras bästa låt, min favvo är den den videon till låten där han i början snackar med polisen om dom hört bandet Looptroop, (videon är slarvigt inspelad med en vanlig digital-filmkamera under ett upplopp i troligen sthlm) och sen börjar låten. Dom är i ett tåg, på gatan med en jädrans massa folk och i tunnelbana. Hört den? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.