Hoppa till innehåll

Vilket spel ska man köpa till Xbox!

Xbox Man

Rekommendera inlägg

Jag håller med... Jag har varvat Sagaon Om Konungens återkomst. Det var ganska stort och hade skitbra grafik och det finns mycket att göra på det+ att man kan bli vilken level som helst... eller 99 kanske ä högst men jag är iaf lvl 22 med aragorn :) Och man kan köra 2 spelare samtidigt på Story mode(elelr vad det heter)

Så sagan om konungens återkomst får en 9/10

Och det är mer än godkänt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är ensam som spelar XBox och gillar Tom Clancy's Splinter Cell så ska du definitivt köpa Rainbow six 3. Då får du även med ett headset, det är lite sämre än det som följer med XBox Live Starter Kit men... DET FÅR MAN TA.

AI är snuskigt bra på det spelet. Då kan man prata med datorn. Visserligen kan de bara uppfatta några ord som tex. move, open & clear och hold. Det finns många fler ord också men jag orkar inte rabbla upp dom nu men... DET FÅR MAN TA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska garanterat köpa Halo 2 i mars. Men nu till jul kan du köpa  

True crime: Streets of L.A om du gillar spel som Gta Vice city.  :D

Är True Crime bättre än Grand Theft Auto 3? Isåfall hur mycket bättre? man kanske ska köpa det om det är mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vänta tills gta dubblepack kommer ut till xbox (i sverige)den 16 januari, det är grymmare än till ps2, bättre grafik å allt, spelade d i usa när ja va där,, d rockar

Är det bättre på mer än grafik?

Visst kommer bara dubblepack och inte de två spelen sepparat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...