ThE_OnE Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Var/hur får man tag på Eon ticket, och var hittar jag Latias sen (jag har ruby) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 man kunde få den från nintendo innan men inte längre.. det går bara med GS nu.. Latias/os fånns om du klickar (A) vid en sten på Southern Island.. då möter du den på samma level som den vilda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jepp, nu måste du byta med nån som har sapphire för att få den..... man kan inte byta ticket därför man kan inte göra GIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 hur ska man då göra Blab Blab?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Man kan göra de i Records corner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Joppe13 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Var/hur får man tag på Eon ticket, och var hittar jag Latias sen (jag har ruby) :huh: Jag har eon ticket vill du ha den? :meddum: :medieval: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Joppe13 @ 15/06-2004 09:28:49) Var/hur får man tag på Eon ticket, och var hittar jag Latias sen (jag har ruby) :huh: Jag har eon ticket vill du ha den? :meddum: :medieval: :gitarr: hur ska han kunna få den.. och jag vill gärna ha den i så fall :D och du The_One latias kommer finns när du snackar med en sten på Southern Island.. då möter du den på Level: 40! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 hur använder man eon ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Man får eon ticket från nintendo Men hur för man över den till sitt gameboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag har eon ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 har eon ticket man måste ha eon mail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Man kan göra de i Records corner Kan man? Jag kanske ska skicka mitt spel till Smaragd så han kan få några pokemon av mig. Men då kan han göra det också (Alltså gå in på record corner) så han får eon-ticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg