Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vad har ni för matte och engelska böcker? Jag har Alma och good luck! Moderatorer, jag hade gärna gjort detta till en omröstning men vet ej vad det finns för olika matte/engelska böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 MATTE: Jag ska få MATEMATIK BOKEN Z ENGELSKA: Jag ska få WINGS ÅK 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Jag har Lift Off som engelska och matte har jag Mattestegen Redigerat 12 Juni 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag menar Skall få jag med efter som att det är sommar lov nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 mm, det skrev jag... fast jag hatar båda böckerna... särskilt engelska boken, man får ty p ingen kunskap av den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vi har en egen gjord engelska bok och Bonniers matte bok 3b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vi har en egen gjord engelska bok och Bonniers matte bok 3b hur kan ni ha en egen gjord engelska bok, vad står i den pch hur har ni gjort den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Xade @ 12/06-2004 21:23:01) Vi har en egen gjord engelska bok och Bonniers matte bok 3b hur kan ni ha en egen gjord engelska bok, vad står i den pch hur har ni gjort den?? I våran klass rum är det en klass två och en klass tre och i ett annat klass rum är det en klass två och en klass tre. i en klass tre har dom en varsin engelska bok som e väldigt dyr och våran skola e väldigt fattig och det e bara dom som har råd med sånna dom som hadde engelska böckerna va en annan hemvist men dom två hemvisterna har slagits ihop och våran hemvist hadde inte sånna men i den stog det att man inte fick kopiera så då gjorde våran fröken en nästan lika dan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jaha vad krångligt jag hoppas verkligen vi får en ny mattebok nästa år... den vi har e helt värdelös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har Lift Off som engelska och matte har jag Mattestegen jag har också Matte stegen den första.och engelska bok Work bok och Text Bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) matte= mega matte vår matte lärare har varit med och gjort den Engelska= Good stuff A Den har en ful apa med snor i näsan på framsidan Redigerat 14 Juni 2004 av link45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag vet ej vad jag ska få till höst, men jag hade Alma C som mattebok och Champion 6 som engelska-bok nu i sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.