Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 när jag gick i mellan stadiet hade jag Champion 4/5/6 och Mattestegen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Engelska: Good luck Matte: Matte stegen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Donald Duck @ 12/06-2004 22:35:48) Jag har Lift Off som engelska och matte har jag Mattestegen jag har också Matte stegen den första.och engelska bok Work bok och Text Bok Precis! Du bor runt Kalmar då kanske? P:Ma om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag hade 8:ornas mattebok. Jag har inte så bra koll på vad den heter. Men i Engelska har jag 2 böcker. Dem heter Wings 8, skulle jag tro. Det är bara för att det är åttornas böcker. För övrigt så kallas dem Base Book och Activity Book. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag har matte:Mattestegne Engelska:Lift off,workbook och text book Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Och när vi gick i tvåan hadde vi nån egen gjord engelska bok då också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag hade 8:ornas mattebok. Jag har inte så bra koll på vad den heter. Men i Engelska har jag 2 böcker. Dem heter Wings 8, skulle jag tro. Det är bara för att det är åttornas böcker. För övrigt så kallas dem Base Book och Activity Book. vi hade också dem, men vi använde aldrig Activity book... bara 3 gånger kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag har matte:Mattestegne Engelska:Lift off,workbook och text book vi har lift off också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 e det en mellanstadie bok eller högstadie bok?? jag ahr aldrig hört talas om det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 e det en mellanstadie bok eller högstadie bok?? jag ahr aldrig hört talas om det i alla fall Mellanstadie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha inte konstigt då, i mellan hade jag Champion 4/5/6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag hade ocå Lift Off-böckerna i Mellanstadiet. Men det var 2 olika Lift Off-böcker. En som man skrev i och en som man läste i..... Hade ni... Tom, Mandy, Ben och Becky...... Det handlade mest om de. Riktigt drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.