Trasheye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 vem är sista bossen på ff7 och i vilken level bör man vara i=??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Gå in på denna adress: http://www.ffuniverse.nu/ff7/skiva3.asp Sådär! Kan tilläga att ffuniverse är nordens största FF-sajt (medlem där) Redigerat 13 Juni 2004 av finaly_man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 sista bossen är 3 bossar i rad först är det jenova-death sen är det reversed-sephiroth sist angel-sephiroth sen är det film bit sen möter cloud riktiga sephiroth men du kan hålla på i 8 timmar och vänta på att han ska slå men han slår aldrig och din limit går upp hela tiden om du inte har omnislash så har han den då. du ska helst vara i lvl 80-99 annars är det svårt om man inte har mega summon och mime som faan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 å fy f'n vad jobbigt....men jag tränar som en idiot=) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag klarade den på ca 70... PS. för mig funkade det inte att stå hur länge som helst på sephiroth... attackerade tillbaka när han hade attackerat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jag klarade den på ca 70... PS. för mig funkade det inte att stå hur länge som helst på sephiroth... attackerade tillbaka när han hade attackerat... vadå 70?? 70 sekunder eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (ps2_boy @ 18/06-2004 10:17:13) jag klarade den på ca 70... PS. för mig funkade det inte att stå hur länge som helst på sephiroth... attackerade tillbaka när han hade attackerat... vadå 70?? 70 sekunder eller? skulle gissa på level 70, klarade det på level 70. jag klarade det på level 70-80 minns inte riktigt klarade det för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag kommer inte ihåg vad han heter men han e bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag kommer inte ihåg vad han heter men han e bra.. I tråden innan Frågade du i fall final fantasy spelen är bra? har du i huvud taget spelat FFVII eftersom du inte hade det i förra inlägget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 sista bossen är ju inte så svår, eftersom man automatikst vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 sista ja men dom 3 innan då första gången jag klara hade jag ju lvl 60 med den bästa men jag hade ju phoenix som var master 3 st av så dog jag kom jag tillbaka direkt kunde aldrig dö med andra ord det är ganska lätt att vinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 sephiroth... he.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg