XabeR Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) kan man köra motorcykel i true crime för kolla på den här trailern från gc! http://www.gametrailers.com/vault-t3.html på den dä sidan leta efter true crime sen tar ni den tredje trailern! Redigerat 12 Juni 2004 av XabeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nej.... Det går inte att köra motorcykel på true crime.....:(..... Ifall det går vill jag gärna veta hur.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 lås upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vadå lås upp?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Säkert att vinna någon bana :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Hurdå?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 indy vad menar du med lås upp? men kolla på trailern så ser ni ju att han kör mc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 indy vad menar du med lås upp? men kolla på trailern så ser ni ju att han kör mc! Man ska väl typ klara nåt uppdrag lr bana !!!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tittade just nu på trailern.... JMen det kan ju inte vara sant?.... Jag har inte sett en enda mc och jag hat klarat hela spelet.... Den trailern var säkert gammal och efter den så har dem väll tagit bort mc för nån anledning.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 www.gamefaqs.com :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tittade just nu på trailern.... JMen det kan ju inte vara sant?.... Jag har inte sett en enda mc och jag hat klarat hela spelet.... Den trailern var säkert gammal och efter den så har dem väll tagit bort mc för nån anledning.... visst ä det sjukt jag såg på bilder också och då körde dom mc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kan nån visa bilder ? (Har inte quicktime som man behöver till trailern) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg