Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag var inne på gamefaqs.... Och jag kollade på cheats and secrets... Men det stod inget om att man kan åka mc.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag var inne på gamefaqs.... Och jag kollade på cheats and secrets... Men det stod inget om att man kan åka mc.... Ok , då kanske trailern var fejk .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Fejk tror jag inte.... Men jag tror att den var gammal... Först så kanske dem skulle ha mc med i spelet.... Men efter att dem hade släppt trailern så kanske dem tog bort det pågrund av nån anledning.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Fejk tror jag inte.... Men jag tror att den var gammal... Först så kanske dem skulle ha mc med i spelet.... Men efter att dem hade släppt trailern så kanske dem tog bort det pågrund av nån anledning.... Aha , ok :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag menar att det finss bilar i garage och en av dom e en mc så var det för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag menar att det finss bilar i garage och en av dom e en mc så var det för mig Lägg av ?! är det sant ?!?! Kan du visa bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 I mitt garage finns det inget mc.... Och jag har fått alla.....:(.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 va jag hadde en mc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Hur fick du den då?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Hur fick du den då?.... Jag tror inte på honom, eftersom ingen annan har d.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Haha, han ljuger. Det går INTE att få en motorcykel på True Crime. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg