Ganondorf Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Hur många har ett GBA SP här jag ska få det när det e JUL E den värkligen så liten som det ser ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tror attt det är lika stort som ett Gameboy Color när GBA SP:et är utvecklat,om du fattar vad jag menar. Jag önskar mig också ett GBA SP och kommer nog få det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tror jag kommer få ett GBASP i min födelse dag eller jul men jag är inte säker! Bryter föressten inte den här tråden mot nån regel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag och min brorsa har haft var sitt sen i början av sommarlovet ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Det ser skit Coooolt ut på bilderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Game Boy SP är dö bra...Bra bild,ljus,ljud. allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg