Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Min förklaring: Roy: Bra Smash, B och Counter attacker. Och bra rörelse. Falco: Ganska snabba attacker men själv slö. Bowser: Stark men slö. Pichu: Om man laddar B+</> attacken fullt och träffar är han super stark han skadar sig själv i attackerna. Ice Climbers: Bra sammarbete mellan Nana och Popo. Kirby: Bra kopiering förmåga Mi förklaring:Bowser: Stark, men seg. Roy: Dödliga attacker, men är inte så snabba. Falco: Bra attacker, och är en mycket bra hoppare, men springer inte nå vidare fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag äger på ssbm med marth!!! Jag lovar att jag skulle vinna!!!!!!!!! Men Mewtwo SUGER verkligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 1.Falco-Är jag han,är jag dödligt farlig :rambo: 2.Dr.Mario-Vass doktor.Bli inte rädd för min mördarspruta :D 3.Samus-The bounty hunter are in town,you better flee quick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (Petey Piranha @ 29/06-2004 14:41:19) Min förklaring: Roy: Bra Smash, B och Counter attacker. Och bra rörelse. Falco: Ganska snabba attacker men själv slö. Bowser: Stark men slö. Pichu: Om man laddar B+</> attacken fullt och träffar är han super stark han skadar sig själv i attackerna. Ice Climbers: Bra sammarbete mellan Nana och Popo. Kirby: Bra kopiering förmåga Mi förklaring: Bowser: Stark, men seg. Roy: Dödliga attacker, men är inte så snabba. Falco: Bra attacker, och är en mycket bra hoppare, men springer inte nå vidare fort. Men jag kan typ en attack med Roy som inte gör så mycket skada en gång men om man uppredar rörelsen ca 15ggr är den andra redan upp i ca 180%. Jag gjorde så när jag mötte Giga Bowser på Adventure för första gången. Han e så stor så det blev 999%(det högtsa man kan få) skada på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Förklaring Fox: Snabb , snabba attacker , ja han har allting ! Inget mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Fox saknar de Falco har:styrka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag klarar lätt 3 lvl.9or med många gubbar+ att jag klarar 3 proffs med de flesta gubbarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Hallå motståndarna måste ha 9 i handicap och du 1. Det blir MYYYYYYYYYCKET svårare då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 med falco eller ganondorf mosar jag alla samtidigt med bara en hand och ögonen förbundna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (0013 @ 29/06-2004 21:25:57) (Petey Piranha @ 29/06-2004 14:41:19) Min förklaring: Roy: Bra Smash, B och Counter attacker. Och bra rörelse. Falco: Ganska snabba attacker men själv slö. Bowser: Stark men slö. Pichu: Om man laddar B+</> attacken fullt och träffar är han super stark han skadar sig själv i attackerna. Ice Climbers: Bra sammarbete mellan Nana och Popo. Kirby: Bra kopiering förmåga Mi förklaring: Bowser: Stark, men seg. Roy: Dödliga attacker, men är inte så snabba. Falco: Bra attacker, och är en mycket bra hoppare, men springer inte nå vidare fort. Men jag kan typ en attack med Roy som inte gör så mycket skada en gång men om man uppredar rörelsen ca 15ggr är den andra redan upp i ca 180%. Jag gjorde så när jag mötte Giga Bowser på Adventure för första gången. Han e så stor så det blev 999%(det högtsa man kan få) skada på han. Vilken attack? Har förresten upptäckt att jag är bra med Peach också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag kan ju inte säga den fattar du väll <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Varför kan du säga den? För då blir alla övermäktiga lr? Eller så kanske den inte finns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg