Zora Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Om jag är Luigi eller peach blir alla rädda så dom kissar på sig. Hi hi! Ähum... Med mig får man räkna med lite förräderi... Kan Tex: Kasta bomber på Medhjälparn... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 fox är grym men ej testat själava spele :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 MOL: Ja alla blir övermäktiga. Eller den attacken finns med Pichu också.... Va nä jag sa inget. Zora: Man kan inte skada Medhjälparn <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Med bob-omber eller vad de nu heter. Kommer inte ihåg hur man gjorde... Tror det var att man kastar dom på motståndarn när medhjälparn var nära eller nåt sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Men det är ju inge kul med vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 om man har vapen menade jag... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) Links bomber funkar väl? Redigerat 10 Juli 2004 av Zora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Man kan inte kasta links bomber på medhjälparen :student: Föressten jonathan=zora :P jag knäcker dej med pikahcu! :medieval: Så HIHIHI!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Och jag knäcker dig med Roy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag kan ta vem som helst av er med:(Young)Link,Roy,Pikachu,Fox o Mario.... B) Jag kan ta vem som helst av er med:(Young)Link,Roy,Pikachu,Fox o Mario.... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Det skrev jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 ingen klår mig på ssbm! jag bara leker med alla jag möter och spöar dom ändå!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg