mik@el Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 snälla svara för f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man kan vara ganondorf vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen Såg inte ditt inlägg, men ok, här är ett litet svar:När du frågar vart man ska rida med björnen, så antar jag att du precis räddat honom från spökena. Rid en skärm vänster och en upp så hittar du en massa hål i marken. Träna på vanlig mark först, tills du lär dig hur man ska göra för att få honom att flyga mer än 2 rutor i sträck (tryck flera gånger på hoppknappen, helt enkelt) och sen flyger du över hålen, landa där det finns mark och flyg på nytt, tills du når graven uppe till höger. Knuffa på den, gå ner och ta dig genom grottan så hittar du snart simfötterna. Simma till repet och ta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag har inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 e det spelet roligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (Chihuahua @ 22/06-2004 11:51:12) om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen Såg inte ditt inlägg, men ok, här är ett litet svar: När du frågar vart man ska rida med björnen, så antar jag att du precis räddat honom från spökena. Rid en skärm vänster och en upp så hittar du en massa hål i marken. Träna på vanlig mark först, tills du lär dig hur man ska göra för att få honom att flyga mer än 2 rutor i sträck (tryck flera gånger på hoppknappen, helt enkelt) och sen flyger du över hålen, landa där det finns mark och flyg på nytt, tills du når graven uppe till höger. Knuffa på den, gå ner och ta dig genom grottan så hittar du snart simfötterna. Simma till repet och ta det. tack så j*kligt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Vassego. Ja, Oracle-spelen är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 e det spelet roligt? ja!j*kligt kul om man inte står stilla i ett år ----------------------------------------------- tackar QUOTE för att han hjälpt mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 men hur gör man när man är på ön och har hittat simföterna, svärdet, fröna, bomber och flöjten? jag har fått fjädern också. men hur gör man så man sliper byta till sej alla saker? och hur gör man när man ska gå till tredje boss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg