Gäst Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag tycker att man ska få 500 poäng för 1000 är lite mycket :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 nä 1000 e bra tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 isåfall tycker jag hällre vecans sämsta får minus i poäng eller om det är nått dåligt då slutar spammare att spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 det var ett ganska braa förslag b :) men jag tycker att det där med veckans inläg är bra men 1000 poäng är lite mycket 500 poäng räcker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Vet inte vad jag tycker om det här. Ska nog ta och prata med moderatorerna om de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jo, det var en bra idé.. men då kan man väl fixa veckans användare också? Den användaren som har skrivit bäst inlägg och så.. Och så står det uppe varje vecka vem som är det. Det hade vart kul tycker jag. Men din idé rinosaur.. den var jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 ja det tycker jag med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 veckans användare blir ju isåfall samma som veckans inlägg... ungefär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 just det så då kommer säkert inte så mycket spamm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Jo Oz, men det blir ju svårare att bli veckans användare än att lägga veckans inlägg, man ska vara lite aktiv om man vill va veckans användare liksom, det e skillnaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 på vekans användara kan det ju vara den som har loggat in mest gånger och man kan bara logga in så det gils var 6 time :) tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Logga in mest? Då kan ju en som inte har skrivit ett enda inlägg bara vänta tills han/hon kan logga in igen och så.. Det visar ingen kunskap av användaren liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.