Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har några frågor

1.om man fuskar sedan sparar då står det att det kan bli fel.....är det något farligt :?:

2.vart finns helikoptern :?:

3.kan man köpa något hus med helikopter :?:

4.finns det någon tips hur man kan få pengar :?:

Gäst PatrikDenStore
Skrivet

1. Det är ingen fara

2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du?

3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där.

4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing.

Skrivet

TACK SÅ MYCKET PATRIK-DEN-STORE FÖR ATT DU SAVARADE.....MEN JAG HAR EN TILL FRÅGA SOM JAG GLÖMMDE: VILKEN UPPDRAG FÅR MAN MEST PENGAR AV...JAG MENAR POLIS,BRAND,TAXI,PIZZA,AMBULANS UPPDRAGEN :?:

Skrivet
1. Det är ingen fara

3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där.

4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing.

vilken ö menar du, den lilla i mitten eller den andra långa ön :?:

Gäst PatrikDenStore
Skrivet
1. Det är ingen fara

vilken ö menar du, den lilla i mitten eller den andra långa ön :?:

Den andra långa ön

Gäst PatrikDenStore
Skrivet
TACK SÅ MYCKET PATRIK-DEN-STORE FÖR ATT DU SAVARADE.....MEN JAG HAR EN TILL FRÅGA SOM JAG GLÖMMDE: VILKEN UPPDRAG FÅR MAN MEST PENGAR AV...JAG MENAR POLIS,BRAND,TAXI,PIZZA,AMBULANS UPPDRAGEN :?:

Jag menar dom här riktiga uppdragen som man får in c:a 5- 10.000 dollar på, men alltså av dom där yrkena så spelar d nog ingen roll, man tjänar väl ganska lika, så d e ba och jobba för det man tycker e roligast

Gäst PatrikDenStore
Skrivet
det finns visst pengafusk jag vet att jag har sett det någonstans

Till GTA III ja, men det finns inget pengafusk till Vice City.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...