leet Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 jag har några frågor 1.om man fuskar sedan sparar då står det att det kan bli fel.....är det något farligt :?: 2.vart finns helikoptern :?: 3.kan man köpa något hus med helikopter :?: 4.finns det någon tips hur man kan få pengar :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 1. Det är ingen fara 2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du? 3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där. 4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 man kan ladda ner online spelning på www.theallseeingeye.com och det har funnits länge.. jag har spelat online lite nu och då men började för ungefär 6 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 22 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 det finns visst pengafusk jag vet att jag har sett det någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 till online spelet eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 TACK SÅ MYCKET PATRIK-DEN-STORE FÖR ATT DU SAVARADE.....MEN JAG HAR EN TILL FRÅGA SOM JAG GLÖMMDE: VILKEN UPPDRAG FÅR MAN MEST PENGAR AV...JAG MENAR POLIS,BRAND,TAXI,PIZZA,AMBULANS UPPDRAGEN :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 1. Det är ingen fara 2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du? 3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där. 4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing. vilken ö menar du, den lilla i mitten eller den andra långa ön :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 om han menar det huset jag tror han menar så heter det: Hymans Condo och det är på den vänstra av dom två längsta öarna på kartan...lånt norrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 1. Det är ingen fara 2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du? 3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där. 4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing. vilken ö menar du, den lilla i mitten eller den andra långa ön :?: Den andra långa ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 TACK SÅ MYCKET PATRIK-DEN-STORE FÖR ATT DU SAVARADE.....MEN JAG HAR EN TILL FRÅGA SOM JAG GLÖMMDE: VILKEN UPPDRAG FÅR MAN MEST PENGAR AV...JAG MENAR POLIS,BRAND,TAXI,PIZZA,AMBULANS UPPDRAGEN :?: Jag menar dom här riktiga uppdragen som man får in c:a 5- 10.000 dollar på, men alltså av dom där yrkena så spelar d nog ingen roll, man tjänar väl ganska lika, så d e ba och jobba för det man tycker e roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 det finns visst pengafusk jag vet att jag har sett det någonstans Till GTA III ja, men det finns inget pengafusk till Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 fy på dej inte 2 inlägg på raken!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.