Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Någon som såg den i Lördags. Den var ju helt underbar. Ni som inte såg den filmen har gjort ett stort misstag. En skit bra film kan jag bara säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Kan bara hålla med, Rowyn, den var väldigt bra. Kul när hon knockade sin styvsyster! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Hahaha... Ja den var mycket grymmare än dom andra Askungen filmerna jag har sett. Denna slår allt. Mycket komiska saker är med. När dom blir överfallna av Zigenarna då? "You may carry anything you can carry. My lady" Farsan skrattade också åt den biten :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vilken kanal gick den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Nej det är en film.. Den var i lördags om du inte läste mitt första inlägg. Men den var på 4:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 den var dålig. jag såg på fotbolls em Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 den filmen var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 how booring. 'den sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Du är ju itne så speciellt bra på att svara. Så hur kunde du veta att den sög medans du tittade på EM. Har du 2 TV kanske? :angry: Om du inte har något vettigt att skriva så kan du ju sluta skriva i forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag såg den inte,men jag ångrar mig :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jaja det var iallafall en höjdar film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.