alexis_127 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 är ett ny medlemare vet hur man om man kan hitta en flygplan i loppis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexis_127 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 leta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vad är det du skriver? är ett ny medlemare vet hur man om man kan hitta en flygplan i loppis Jag fattar inte vad som står men om du sätter i några , och några . så kan man nog läsa. Hjälper gärna till, jag har GTAvc och HALO-combat envolved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexis_127 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :bah: okej då hur många kristaler ska man ha för att en militär copter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 vad snakkar du om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Kristaller? Jag tror han menar paket, paketen i GTA vice city..du behöver hitta alla paket om du ska få apachehelikoptern. vanliga helikoptrar får du med tiden på Vice City. ps. Kan ite du svenska? du kan ju iaf lyssna vad läraren säger på lektionerna..skärp dej alexis. ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 :huh: :huh: håller med Bibbsky .. va dsnakkar han om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.