Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har fastnat i Water temple har höjt vattnet till den högsta våningen så ska man sen gå igenom en låst dörr men har ingen nyckel och det verkar som att jag inte kan skaffa nycklar för att jag hittar inte till Triforce märket så att jag kan sänka vattnet till mitten så att jag kan få tag på nycklar

Vill någon hjälpa mig,snälla?

Skrivet

nja gå till nintendo sidan och ta guider. en av 1,2 eller 3 är en svenska guid till vatten templen.

P.S. den använde jag D.S.

Skrivet

Har fastnat i Water temple har höjt vattnet till den högsta våningen så ska man sen gå igenom en låst dörr men har ingen nyckel och det verkar som att jag inte kan skaffa nycklar för att jag hittar inte till Triforce märket så att jag kan sänka vattnet till mitten så att jag kan få tag på nycklar

Vill någon hjälpa mig,snälla?

det finns ju bara 3 märken ju, en om man åker upp där man mötte zora tjejen, en i mitten tornet och en högst upp, borde inte va så svårt
Skrivet

Ska försöka sänka vattnet igen tänkte jag till mellersta nivån så at jag kan få tag i nycklar men minns inte var jag gick för att hitta triforce märket högst upp

Skrivet

det e ett stort rum på 2ndra våningen (tror jag) när man komer in e det fladdermöss i taket.. det rummet e rätt svårt

• Skapa ny...