Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Har fastnat i Water temple har höjt vattnet till den högsta våningen så ska man sen gå igenom en låst dörr men har ingen nyckel och det verkar som att jag inte kan skaffa nycklar för att jag hittar inte till Triforce märket så att jag kan sänka vattnet till mitten så att jag kan få tag på nycklar Vill någon hjälpa mig,snälla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Någon som vill hjälpa mig?? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 andra trefaldighetssymbolen (mitten nivå på vatten) finns i tornet i mitten på hela templet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 hem jag behöver en nyckel är högst upp kollade på en gudiehär på water temple är där man ska ha höjt vattnet och igenom en låst dörr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 nja gå till nintendo sidan och ta guider. en av 1,2 eller 3 är en svenska guid till vatten templen. P.S. den använde jag D.S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Har fastnat i Water temple har höjt vattnet till den högsta våningen så ska man sen gå igenom en låst dörr men har ingen nyckel och det verkar som att jag inte kan skaffa nycklar för att jag hittar inte till Triforce märket så att jag kan sänka vattnet till mitten så att jag kan få tag på nycklar Vill någon hjälpa mig,snälla? det finns ju bara 3 märken ju, en om man åker upp där man mötte zora tjejen, en i mitten tornet och en högst upp, borde inte va så svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ska försöka sänka vattnet igen tänkte jag till mellersta nivån så at jag kan få tag i nycklar men minns inte var jag gick för att hitta triforce märket högst upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jag tror du ska upp för den konstiga trappan.. eller vad det nu än är som du ska använda haken till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 haken???vad menar du med haken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 han menar hookshot. den kan du använda uppför dom sjunkande blocken så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jaha och var ligger som sjuknade blocken(är ganska trött så skriver fel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 det e ett stort rum på 2ndra våningen (tror jag) när man komer in e det fladdermöss i taket.. det rummet e rätt svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg