samfisher Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) :D Vet Ni Vilket Spel Jag ska Köpa Jag gillar Fighting Spel Och Wrestling Spel mm.............Skjutar spel Går Också Bra..............Jag Gillar Metal Gear The Twin Snakes Men Finns Det Till Xbox?Skriv Vad Ni Tycker!!!!! :D Redigerat 14 Juni 2004 av samfisher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Soul calibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det finns många såna här trådar men.... Köp metal gear soldid 2: substance... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Halo kan du nog också köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :D Vet Ni Vilket Spel Jag ska Köpa Jag gillar Fighting Spel Och Wrestling Spel mm.............Skjutar spel Går Också Bra..............Jag Gillar Metal Gear The Twin Snakes Men Finns Det Till Xbox?Skriv Vad Ni Tycker!!!!! :D MGTTS finns inte på xbox.... Men om du vill ha metal gear så kan du ju köpa metal gear solid substance som innehåller hela andra spelet.... Sons of liberty.... Plus en massa andra grejer.... Om du vill ha ett fightingspel så kan du köpa Dead or alive 3 eller Soul Calibur 2..... Skjutarspel så kan du ju skaffa halo om du inte redan har det.... Wrestlingspel vet jag inga.... Så jag föreslår dem här spelen: Metal Gear solid Substance Halo Dead or Alive 3 Soul Calibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kung fu chaos! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Simpsons Hit And Run :D Och Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seppo Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :P köp halo 2 när det kommer jag ska göra det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det ska jag också.... Men det är ju långt dit....:(... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Halo 2 äger bamsebak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Annars kan du köpa freedom fighters, elle det nya hitmanspelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 vad e de för slags spel alltså tittel!???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg