Gah Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 VART får man den? Jag är i Shadowtemple och behöver den för att kunna ta mig till bosses, men jag har inte den! Vart finns den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Man ska skjuta en pil mot solen när man har klarat Water temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 gå till lake hylia och skjut en pil på solen när den går upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag tror man måste stå på den där lilla ön också. Men jag kan ha fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 När man har klarat water temple ska man stå på den dära lilla stenen som är mörkgrön eller något liknande skjut några gånge mot solen när den går upp då landar eldpilen på ön simma ut och hämta den då får du eldpilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 När man har klarat water temple ska man stå på den dära lilla stenen som är mörkgrön eller något liknande skjut några gånge mot solen när den går upp då landar eldpilen på ön simma ut och hämta den då får du eldpilen Ja, det finns två öar. Den ena ska man stå på när man skjuter och den andra landar eldpilen på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 VART får man den? Jag är i Shadowtemple och behöver den för att kunna ta mig till bosses, men jag har inte den! Vart finns den? :blink: man behöver inte alls den för att komma till bossen, det går bra med en vanlig pil ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gah Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 OWIJ tack :D Nu har jag klarat shadowtemple.. är i ökentemplet nu..! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (Xade @ 18/06-2004 17:08:24) VART får man den? Jag är i Shadowtemple och behöver den för att kunna ta mig till bosses, men jag har inte den! Vart finns den? :blink: man behöver inte alls den för att komma till bossen, det går bra med en vanlig pil ju! Jo, men man måste ju spränga upp alla bombflowers för att få fram en bro till bossingången! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Men det går med en vanlig pil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Men det går med en vanlig pil... Kan man? Jahapp, men det visste jag inte...jag tycker det är bättre med eldpilen, då behöver man inte sikta så väldigt noga...=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 kan inte nån låsa dfen här nu, han ahr ju fått hjälp och så, annars blir det bara massa spam och så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg