Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

VART får man den? Jag är i Shadowtemple och behöver den för att kunna ta mig till bosses, men jag har inte den! Vart finns den?

:blink:

Skrivet

När man har klarat water temple ska man stå på den dära lilla stenen som är mörkgrön eller något liknande skjut några gånge mot solen när den går upp då landar eldpilen på ön simma ut och hämta den då får du eldpilen

Skrivet

När man har klarat water temple ska man stå på den dära lilla stenen som är mörkgrön eller något liknande skjut några gånge mot solen när den går upp då landar eldpilen på ön simma ut och hämta den då får du eldpilen

Ja, det finns två öar. Den ena ska man stå på när man skjuter och den andra landar eldpilen på.
Skrivet

VART får man den? Jag är i Shadowtemple och behöver den för att kunna ta mig till bosses, men jag har inte den! Vart finns den?

man behöver inte alls den för att komma till bossen, det går bra med en vanlig pil ju!
Skrivet
(Xade @ 18/06-2004 17:08:24)

man behöver inte alls den för att komma till bossen, det går bra med en vanlig pil ju!

Jo, men man måste ju spränga upp alla bombflowers för att få fram en bro till bossingången! ^^
Skrivet

Men det går med en vanlig pil...

Kan man? Jahapp, men det visste jag inte...jag tycker det är bättre med eldpilen, då behöver man inte sikta så väldigt noga...=P
  • Skapa ny...