Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kan man köra alla soters nintendo spel på den eller kommer det ut Nintendo DS spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Va!?..... Klart att det ska komma ut ds spel till den!.... Typ som super mario 64x4..... Och det ska gå att spel advance spel på den också.... men inga fler än advance och ds spel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag trodde dom hadde spel som va lika dana som Game Cube eller som nintendo 64 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Nejnej... Det är en ny bärbar konsoll från nintendo... Som gba men det är ingen uppföljare till den då men... Det ska komma ut nya spel till ds... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Nejnej... Det är en ny bärbar konsoll från nintendo... Som gba men det är ingen uppföljare till den då men... Det ska komma ut nya spel till ds... Då förstår jag Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det e väl en helt ny konsoll med nya spel satt man inte kan köra dom gamla!??!?!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ja,exakt,Bibbsky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 det e väl en helt ny konsoll med nya spel satt man inte kan köra dom gamla!??!?!!? Vad inte det Link64 sa! han sa ju att det inte kom någon uppföljare eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Man kommer kinna spela alla dom gamla gameboy spelen, det vill säga Gameboy/Gameboy Color/Gameboy Advance samt kommer man kunna spela specialutvecklade DS spel på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) man kan bara spela advancespel jag jobbar på Nintendo så jag vet Edit:MIN BROR JOBBAR Redigerat 18 Juni 2004 av TranceMaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) Jobbar du på nintendo vad lyx :o Edit: Hur kan du jobba på nintendo du är ju bara 11 år typ <_< Redigerat 17 Juni 2004 av Grozzer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (redigerat) ja men jag jobbar inte riktigt min bror jobbar där jag är Super VIP jag får spel för 10kr (nya) men får betala 1050 per år! :( Redigerat 18 Juni 2004 av TranceMaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg