Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 den ämnen e tråkig, nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 din förra tråd vart låst så starta ingen ny! jag har inte Sience men fysik e rätt tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 fysik e en av de sämsta ämnen (enlig mej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, kul e det inte och det e framför allt svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, tur att de finns 2 som håller med mig. vi har en skit knäpp fysik lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 då ska du se våran!! vad gör man i Science?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 sience e ungefär samma sak som fysik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha, typ vetenskap då?? det ingår nog i vår fysik... och eftersom fysik e tråkigt är nog sience också tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja om sience ha med fysik att göra så e den nog oxå tråkig!! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 mm exakt som jag sa... fast jag tycker KEmi är ännu värre... fast det e alla NO ämnen, även biologi och teknik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 kan du nårra ingredienser till en liten bomb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 lättaste mini bomben e vatten och bakpulver, men jag och några kompisar hälde mssa olika konstiga ämnen i ett provrör, satt för en kork och skakade, det vart ett sånt tryck av det som var därinne att korken sköts ut hur fort som helst! det var kanske inte en bomb men en skjutare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.