Slasktratt Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag har en ny sån nu, hur trycker man in den i Ps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag har skickat ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag har skickat ett PM. Det funkar ändå inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Lade du den i samma mapp som Photoshop? Vad heter filen förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Lade du den i samma mapp som Photoshop? Vad heter filen förresten? Jag har lagt den i C:/Program/Adobe/Photoshop , alltså Photoshops systemapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Är det en .exe fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det är .bz fil..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Vad händer om du dubbelklickar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Funky Kong @ 15/06-2004 17:00:56) Lade du den i samma mapp som Photoshop? Vad heter filen förresten? Jag har lagt den i C:/Program/Adobe/Photoshop , alltså Photoshops systemapp.. Fel du ska stoppa in den i C:/Program/Adobe/Photoshop/plug-ins mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Vad händer om du dubbelklickar på den? Vet inte vad som hände, filen bytade till .exe och går som smör nu..Photoshop dax :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vad gött att den går nu! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 men asså kan nån säga en sida där man kan ladda hem en full version av eye candy. grattis ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.