Hoppa till innehåll

Star wars Jedi knight jedi outcast hjälp


Gäst 007
 Dela

Rekommendera inlägg

tryck på shift och § och skri sedan "devmapall" och sedan noclip då kan du gå igenom dörren utan att behöva låsa upp!!!!!!
ja men jag menar utan fusk + med fusk så kan man inte göra nått där inne ju så snälla hjälp mig hur gör man.

1.Hur får man nyckeln som gör så att man kan komma igenom till Tavion och Dessan för första gången

2.Hur gör man för att komma vidare efter det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

menar du cloud city :?: :?:

i så fal ska man inte ha någon nyckel man ska först springa och hämta en nyckel som en vakt har. Den fins där det fins masa sentry droyds och så som man bara ska döda och fortseta vidare till dören som fins där sen ska du in i ett till rum som fins i det där står det en vakt ta hans nyckel sen ska du till baka och upp i hisen nästan i början sen ska man in i rumet längst bort i koridoren som fins där döda dom bär och trycka på knapen som fins där sen ska du ner igen och ut och möta tavion när du klarat hene kommer du vidare :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag rättar lite stavning på apan.. :)

 

i så fall ska man inte ha någon nyckel man ska först springa och hämta en nyckel som en vakt har. Den finns där det finns en massa sentry droyds och så som man bara ska döda och fortsätta vidare till dören som fins där sen ska du in i ett till rum som finns i det där står det en vakt ta hans nyckel sen ska du till baka och upp i hisen nästan i början sen ska man in i rummet längst bort i koridoren som finns där döda dom bär och trycka på knappen som finns där sen ska du ner igen och ut och möta tavion när du klarat henne kommer du vidare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja du ska fram och slå på honom med svärdet tills skölden går bort sen kan du skjuta på honom eller slå på honom med svärdet tills han dör sen ska du ut ur skepet utan gravitet svårt som f*n om man inte har fusk men du kan ju försöka utan om du vill (tro mig du kommer dö minst en gång)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...