kkthxbye Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Frankrike vinner vm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ehhh.... det e EM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jo men han menar när frankrike har vunnit em vilket dom kommer att göra! och blackwar snälla sluta det e irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 tyskland vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 nä frankisarna tar tyskland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 han suger. Näe.. :blink: Det gör han verkeligen inte, världens bästa fotbolls spelare ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prince_Vegeta Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Bulgariens försvar sög, tykker inte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Bulgariens försvar sög, tykker inte ni det? Bulgarien var bättre än jag trodde. De ägde faktiskt matchen fram till 2-0, sen la dom av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prince_Vegeta Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag tykker att dom sög så himla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det tyckte inte jag , dom "gav upp" efter Henkes nickmål, skulle de inte gjort det skulle de haft en chans att vinna, kom ihåg att de var nära på att kvittera o då skulle Sverige spelat fotboll på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prince_Vegeta Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 bulgarien och schweiz e sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag tykker att dom sög så himla mycket! Alexander Frei i Schweiz är asgrymm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.