Chihuahua Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Skrivet 8 Oktober 2003 Finns något bättre program än "A.P.E" att ladda ner för att göra egna prylar? Sedan vet jag att vissa gör egna affärer o.dyl. - det går inte med A.P.E:n! Vad behöver man till det? Och är det någon som vet vad jag gjort för fel - om jag gjort det - med A.P.E:n jag har till Marine Mania och Dinosaur Digs funkar inte! Gissar att det, rent logiskt sett, borde gå att åtminstone få välja att designa om en liten dino eller firre, men de enda djuren som finns är de vanliga björnarna, lejonen etc. I´m confused! Citera
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Skrivet 10 Oktober 2003 vet inte har spelet men jag har inte hört talas om det Citera
Chihuahua Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2003 Det är ett slags fusk-program man kan ladda ner där man kan göra egna djur t.ex. blå flodhästar om man så skulle vilja. Citera
Chihuahua Skrivet 17 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 17 Oktober 2003 Det vet jag inte. Det ska visst va Microsoft och Blue Fang som gjort programmet. Citera
jocke_57 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Finns något bättre program än "A.P.E" att ladda ner för att göra egna prylar? Sedan vet jag att vissa gör egna affärer o.dyl. - det går inte med A.P.E:n! Vad behöver man till det? Och är det någon som vet vad jag gjort för fel - om jag gjort det - med A.P.E:n jag har till Marine Mania och Dinosaur Digs funkar inte! Gissar att det, rent logiskt sett, borde gå att åtminstone få välja att designa om en liten dino eller firre, men de enda djuren som finns är de vanliga björnarna, lejonen etc. I´m confused! vart laddar man hem det där programet och hur använder man det Citera
Schassen Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 om man söker efter det på google så kanske man hittar ett ställe att ladda ner det på. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.