Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) Hur ger man Eon-ticket till någon av sina vänner? Jag har eon-ticker i items och där finns det give, men man kan inte ge den till sina pokemon så på något sätt så skall man kunna ge den till sina vänner hur? 800INLÄGG! Redigerat 14 Juni 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag sa det till dig på MSN man kan inte ge.. det är ju ett extrem fusk att få 99 av ett key item...! och det står give för att du har mer än en!! annars står det inte så på key items! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Men jag såg någon skriva eller tyckte att man skulle göra det med record corner så får den andra en eon-tiket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Var får man eon-ticketen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Via Gs, eller e-card eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 de e störit att man inte kan ge dem key items... men när brukar du va på MSN niklas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det e mystery event och e-card och då kan man bara dra korten så man kan möta fler tränare i mossdeep city där dörren e låst.. man kan använda eon-ticket e-cardet när som hälst i spelet! men vem köper det.. fasst det finns på www.cd-wow.se.. man kan beställa det där (e-reader och e-card) inte Eon-ticket men tränar korten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ja veet... man bler ju galen av det.. alla vill ha de du åsså å jag åsså! alla vill ha de som har R/S!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Har man Saphire får man Latios, har man Ruby får man Latias. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Japp.. Ja tycker Latios e coolare men jag visste inget om dem när jag köppte så jag hjar Sapphire och Latias.. latios låter coolare åsså tycker jag (har ruby på emu)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 de e störit att man inte kan ge dem key items... men när brukar du va på MSN niklas? Gaska ofta men tillbaks till ämnet. Med ligger fu inte i key intem ustan bara i items, jag läste någon stans att man kunde ge sina kompisar eon-ticket om man tar mix records, är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 nepp det kan det inte va! och det kan man inte på emu endå så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg