Super_Vegeta_89 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Hejsan.... kan någon hjälpa mig med fusket till SWKotOR???? jag får det inte att funka HJÄLP... :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag tror man ska skriva någonting i en fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Fattar inte varför man ska ha fusk till swkotor men ändå: 1: Hitta filen swkotor.ini och öppna den med notepad (eller liknade). 2: Och skriv under Game options: EnableCheats1 3: I spelet tryck shift och ½ eller skift och ` (knappen brevid backspace). så borde du kunna skriva in koderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super_Vegeta_89 Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag får det ändå inte att funka...... jag får fram consolen.... en liten sak i vänstra hörnet som man kan skriva i.... men när jag skriver står det typ såhär: Function givemed not found...... varför blir det så? Snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 för att inte fusket funkar * pss fuskar aldrig*mohaha :medieval: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) Jag testade på min och d funka! kolla så det inte är något mellanrum mellan > och koden. Redigerat 15 Juni 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hungga Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag testade på min och d funka! kolla så det inte är något mellanrum mellan > och koden. hallå jag har tästat som ni skriver EnableCheats1 och sen när jag spelar så funkar det inte med ½ lr ´ snälla säj hur man gör för att det ska funka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.