Super_Vegeta_89 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 Hejsan.... kan någon hjälpa mig med fusket till SWKotOR???? jag får det inte att funka HJÄLP... :cry: :cry: Citera
*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 jag tror man ska skriva någonting i en fil... Citera
Offline Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 Fattar inte varför man ska ha fusk till swkotor men ändå: 1: Hitta filen swkotor.ini och öppna den med notepad (eller liknade). 2: Och skriv under Game options: EnableCheats1 3: I spelet tryck shift och ½ eller skift och ` (knappen brevid backspace). så borde du kunna skriva in koderna.. Citera
Super_Vegeta_89 Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2004 jag får det ändå inte att funka...... jag får fram consolen.... en liten sak i vänstra hörnet som man kan skriva i.... men när jag skriver står det typ såhär: Function givemed not found...... varför blir det så? Snälla hjälp Citera
Quakerfrog Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 för att inte fusket funkar * pss fuskar aldrig*mohaha :medieval: :cool: Citera
Offline Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) Jag testade på min och d funka! kolla så det inte är något mellanrum mellan > och koden. Redigerat 15 Juni 2004 av Jedi Gamer Citera
hungga Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Jag testade på min och d funka! kolla så det inte är något mellanrum mellan > och koden. hallå jag har tästat som ni skriver EnableCheats1 och sen när jag spelar så funkar det inte med ½ lr ´ snälla säj hur man gör för att det ska funka!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.