Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Varför funkar inte ÅÄÖ längre på Freewebs? Det har ju funkat förut..... :( Min sida är förstörd :( :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 För Å,Ä och Ö är inte engelska bokstäver? Du kanske måste ändra om till svensk-text i sajten? Hur man nu gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Varför funkar inte ÅÄÖ längre på Freewebs? Det har ju funkat förut..... :( Min sida är förstörd :( :( :cry: En lite offtopic fråga men hur gör man sidor på freewebs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Använder du en egen logo på din sida så funkar inte ÅÄÖ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 För mig fungerar det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Konstigt att det funkar för Grozzer? Kan du länka hur sajten såg ut (skärmdump) eller hur den ser ut nu, eller båda ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag har ingen Logo till sidan och har ingen aning om hur man ändrar sån det står ca så här Idag har det inte h?nt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kan du ge oss länken till sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Strunta i lekstugan och koda förhand. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) VA?!Vad menar du fattar nothing menar du html?Kan inte sånt :bah: Menar du min sida eller själva sidan där man kan göra en sida Klicka här för att se min sida om ni menar den Redigerat 14 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Här är länken till min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kan vara det där 'Cursor by Soup-faerie.com' som gör det. Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.