Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ska nog ta bort den. Du grozzer vart fick du tag i den dära hur många som har varit inne på sidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Annars kan det vara chatten som orsakar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Den där har faktiskt varit där innan det hände långt innan Undra var man får tag i den dära hur många som har varit inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Den kan man hitta på freewebs. Leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag är ju totalt kass på att förklara men jag ska försöka iaf Klicka på site-add-ons sedan klickar du på web counters sendan ser du en liten röd boll snurra runt där under kan man se en guide på hur man gör. Hoppas du fatta nåt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Egentligen fatta jag ingenting men menar du den rörliga gudien? Jag kommer få göra om hela sidan :( Snyft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Sa ju attj ag var helt kass på att förklara men iaf det finns någon stans där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Har kollat på den gudien och har gort allting som det stod men det funkar ändå inte!!!! när man klickar på 123 där uppe som man ska göra så händer det ingenting,Och har ingen lusta tt kolla om ÅÄÖ funkar för jag är väldigt tjurig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det som är ännu mer lustigt är att jag ser åäö på din sida, men inte på min ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag ser inte ÅÄÖ på min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Knuckles:Det funkar inte har testat men det var en bra ide! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det är säkert något lustigt som lurar. Så var det med mins sida också, och då var det logon som spökade. När jag tog bort den så blev allt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.