Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Nej, det är ju riddare istället för pirater också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag tror att den kommer att vara grymmt bra, förmodligen bättre än troja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 undra hur många år den är ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Från 11.. ska se den ngn gång i veckan tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Såg den på premiären 21 juli. Den var väldigt bra 4/5 av mig tycker ni ska se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.