cool_boy Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 är g/s bollen master ball eller great ball, eller vad är det. står det g/s ball i spelet. vart hittar man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 varför har du inte gameboy advance sp för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 för att der är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 SP är visst bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 varför har du inte gameboy advance sp för Alla kanske inte har råd med det nyaste? Han kanske väntar en stund och köper det sen.Låt grabben lira klart sitt Gameboy Color först. Sjukt att fråga igentligen "varför har du inte sp för" Det var ju inte det den här topicen handlade om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 är g/s bollen master ball eller great ball, eller vad är det. står det g/s ball i spelet. vart hittar man den jag tror g/s bollen är guld/silver bollen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har game boy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har en game boy advance SP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Håll er till tråden! G/S bollen kan man bara få i den japanska versionen av Crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg