finaly_man Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Har ni det? Vi har både och, två från varje klass är elevråd (årskurs 1-6) och klasstödjare, samma sak. Elevrådet pratar tillsammans med rektor, lärare och andra elever då (samtidigt, 1-6) och viktiga saker. Klasstödjare kollar efter mobbning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vi har samma sak!!. Friends har kommit till våt skola och orndnade lite också.. Friends= anti mobbning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vi hade det när jag gick i 1an till 6an, men på högstadiet har vi inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Vi har elevråd på Tisdagar varje ´vecka. Problemet i våran klass är att ingen vill vara elevrådsrepresentant. Det är bara en tjej som är frivillig. Här behöver vi tyvärr ingen klasstödjare. Här blir det inga dumheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 i 1-6 lottade vi elevråds presentant och jag fick vara en termin fy f*n vad arg jag var då!!! det finns inget tråkigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 i 1-6 lottade vi elevråds presentant och jag fick vara en termin fy f*n vad arg jag var då!!! det finns inget tråkigare! Nej, det är ju det jag håller på att förklarar. Ingen vill bli det. Och omröstningarna är inge roliga dem heller... Speciellt inte när de närmaste kompisarna röstar på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi hade friends där som informerade oss. Jag blev utvald i våran klass till kamratstödjare. *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi har elevråd men det vill typ inga va me på! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi har elevråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 vi har båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag va med på ett elevråd för att det var nån som va sjuk fasst jag fatta inte riktigt allt dom sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.