matand Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 I Tower of the gods,i det rumet upanför dom tre statyerna och till höger är ett rum som saknar golv med några flygande platformer och några Bubbels. I det rumat finns det en gömd kista som jag försökte få fram då jag trodde att den inne höll en tingle staty, men när jag stod där och sprang runt med gubben och då å då bombade den markerade platsen med tingle fäste sig tingle markören på en plats i toma intet bredvid en platform och tingle sa att jag skulle komma dit. men när jag hoppade ut till den från platformen sa tingle något om att om att jag hade hittat en sak av fem och att jag skulr utervända till galleriet. Mer han jag inte läsa för Link föll ner i avgrunden. Någon som vet vad jag menar? Svara iså fall. Deta medelande är skrivet fort altså kan det ine hålla stav fel och osamanghängande meningar, men försok åtminstonde förstå. PS. Skulle ochså vilja veta hur man får fram den gömda kistan i sama rum.
derik Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 www.gamefaqs.com kanske du hittar nåt , själv kan jag inget..
Rekommendera inlägg